اینجا همه چی در همه
درباره وبلاگ


سلام دوستای خوبم. مرسی که به وبلاگ من سر زدید... امیدوارم که وبلاگ منو هم بپسندید

پيوندها
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اینجا همه چی در همه و آدرس avin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 193
بازدید کل : 31211
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
آوین

آرشيو وبلاگ
ارديبهشت 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 10:15 :: نويسنده : آوین

 
 
کد خبر: 177892
نظرات: 1947 بازدید
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۲/۱۷ - ۰۷:۴۳
کوچ ملی پوشان پرسپولیس در پایان فصل؟!
با قهرمان نشدن پرسپولیس در هیچیک از دو جام برتر و حذفی و عدم کسب سهمیه آسیا، حالا ابتکار عمل برای تصمیم گیری در راه ادامه کار یحیی گل محمدی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داد.
2 4 بازدید 0 نظر
[-] اندازه متن [+]

جام ورزشی، گفته می شود از شروط قرار داده شده در قرار داد گل محمدی برای ادامه کار او در فصل آینده  کسب عنوان قهرمانی یا حداقل سهمیه آسیایی بود در حال حاضر طرح استفاده از گل محمدی با شکست کامل روبرو شده است و بر اساس قرار داد، باشگاه می تواند در راه آینده تصمیم گیری کند.

گذشته از هر موضعی که اتخاذ شده است به نظر نمی رسد که محمد رویانیان بخواهد شرایط کنونی خود را بیش از این به خطر بیندازد و بخواهد گل محمدی را حفظ کند که پس از شکست ها با توجه به رفتاری  که با مهدوی کیا داشته است از سوی هواداران پرسپولیس مورد غضب است.

** رویانیان دوباره کمیته فنی را فرا می خواند

کمیته پرسپولیس در ابتدای فصل گذشته در ارتباط با استخدام مربی تصمیم گیری کرد و چند ماه قبل نیز به اتفاق آراء ژوزه را برکنار نمود، هر چند پیش از آن نیز باشگاه تصمیم خود را گرفته بود.

با این وجود علی پروین در آخرین اظهار نظرش کمیته فنی را یک جورهایی کشک خواند، این در حالی است که شنیده می شود رویانیان قصد دارد کمیته فنی پرسپولیس را برای تصمیم گیری درباره مربی فصل بعد پرسپولیس تشکیل دهد تا به این ترتیب تصمیمات خود را برای افکار عمومی قابل قبول تر کند.

**مهاجرت ملی پوشان از پرسپولیس

تعدادی از ملی پوشان پرسپولیس که موقعیت خود را در تیم ملی در خطر می بینند برای ادامه حضور در این باشگاه مردد هستند، آنها برای حفظ موقعیت خود در تیم ملی تا به دست آوردن موقعیت برای بازگشت به تیم ملی در حال بررسی این مساله هستند که آیا از پرسپولیس جدا شوند یا نه. آنها به این منظور  قصد دارند، عملکرد باشگاه در فصل نقل وانتقالات بویژه در مورد انتخاب کادر فنی را مورد ارزیابی قرار دهند.

بعضی از مدیران و معاونان پرسپولیس امیدوارند با توجه به ناکامی پرسپولیس در رقابت های این فصل محمد رویانیان را برای تغییر سرپرست تیم متقاعد کنند.

در حالیکه به نظر می رسد یکی از مشکلات پرسپولیس درچند وقت اخیر عدم انسجام تشکیلات بوده است شنیده می شود که بعضی مدیران و معاونان باشگاه پرسپولیس از رهگذر عدم نتیجه گیری تیم در فینال جام حذفی شرایطی را فراهم آوردند که در سرپرستی تیم تغییراتی ایجاد شود، این در حالی است که به نظر می رسد رویانیان همچنان اعتماد کاملی نسبت به شیرینی دارد، بویژه که وی ابزارهای را برای تامین منابع مالی جهت تیمداری در اختیار دارد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: